Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Nem csak a 70 éveseké a világ!

2012.03.17. 13:30 Member

A mai napon megtapasztaltam nem csak én, hanem kedves kollégáim is, hogy Schiffer egy utolsó szemétláda a pártjával együtt, mert el akarja venni a nyugdíjasok ingyenes utazását. Jah, borzasztó, csak tudnám ez milyen jogon járt eddig, a 6 év alatti gyerekek esete oké, anyuka ölbe veszi és már nem is foglal helyet.

Egyrészt az LMP 90%-os kedvezményt ígért, gondoljuk csak végig, nekem a Dunavecse-BP távolság 1400 forint, nektek lesz 140! Halálos összeg, nem igaz? Persze lehet kapálózni, hogy aki 50e-t kap nyugdíjként, de van, aki 22,8e-ből él meg havonta és teljes árúval jár, szóval ez nem érv. Anno a vizitdíjat támogattam, mert az is egy jelképes hozzájárulást, nem utolsósorban leszoktatná a "kettőt fingtam egy órán belül, biztosan rákos vagyok" típusú emberek orvoshoz rohangálását, ahogyan az a tényleg elenyésző számú nagy 70 feletti utazó sem ezzel töltené a szabadidejét, hogy világot jár a mi pénzünkön. Sőt, tudjátok, a Fidesz mit akar? Igen, ők az ingyenességet nem törölnék el, de cserébe magáncégek is vihetnének járatokat, saját tarifákkal! Vagyis ha Kovács Gábor Béla szerint a nyugger is fizessen teljes árút, akkor fizetni is fog, vagy élete hátra lévő részét a vidéki kis faluban élheti le.

Nem felháborodni kellene, hanem gondolkozni! Mit gondolnak, miért adta Horn Gyula a free ride-ot? Na? Valaki? Mennyi nyugdíjas él ma Magyarországon? Pontosan! Meg akarta nyerni a választást, és a lehető legszélesebb csoportot fogta ki! Azon lepődöm meg, hogy mesterségesen nem öregítik meg az országot, hogy még homogénebb legyen a társadalom!

Csak reménykedni tudok, hogy nem rosszindulatúvá öregszem majd és nem húzom ki magam az aláírás alól azzal az indokkal, hogy az már rám nem vonatkozik.

3 komment

Címkék: közlekedés népszavazás nyugdíjas

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr924322010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acchan 2012.03.18. 09:32:11

Egyet kell értsek. A legtöbb klubtagunknak annyi, vagy nagyobb a nyugdíja, mint az én fizetésem - mégis ingyen közlekednek, míg nekem még közalkalmazotti kedvezmény sem jár, mert nem dolgozom a munkahelyemen egy éve. Hát kösz.

Mangekyo22 2012.03.19. 09:06:18

Tudom, hogy nem ide tartozik, de nem tudnád megírni a véleményedet erről az SZDSZ-es hulladékokról:

www.youtube.com/watch?v=J93kDJiHWzo
www.youtube.com/watch?v=OJE6PGzoZLA
www.youtube.com/watch?v=7nUFulGag5I

Én szerintem ezek a sz*rok nem több, mint liberális, provokatív, nevetséges és ostoba politikai videók, melyeknek semmi közük nincs "rasszizmusról", és sértő mind a magyarokra - akiket retardált hülyéknek vannak beállítva - és a cigányokra nézve is - akiket meg okoskodó, zsaroló, bosszúálló szemét népségként mutatnak be, holott pont ezek megcáfolásának lenne a lényege.

Szerintem neki igaza van ebben:
www.youtube.com/watch?v=_gxFUuicj8Y

Csak kíváncsi vagyok a te véleményedre is (amúgy én is írni fogok erről blogon).

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.03.19. 10:30:11

@Mangekyo22: Már korábban beléjük futottam és keményen kotraproduktívnak tartom őket. A romákat megfosztja a rájuk aggatott toposzoktól, míg a szélsőségeseknél ezeket túlozza el. Viszont a kritikus azon állításával nem értek egyet, hogy ez ne lehetne egy pár, mindenki fel tud idézni magában több olyan esetet, amikor egymást kizárólak látszó emberkéket látott együtt, meg azt se feledjük, hogy nem minden jobbos csóró. :)

Viszont a kritikus is elkövet egy bazinagy hibát, a végére belinkelt jelenettel, ugyanis addig meg tudta őrizni pártatlanságát, ott azonnal állást foglalt a kérdésben, ami egy ilyen leleplező videónál szarvashiba, mert ő is egy toposzt tett általánossá a romatelepekkel kapcsolatban.
süti beállítások módosítása