Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Schmitt Pál újabb doktorira készül

2012.03.30. 21:12 Member

Ma egy egészen más véleményt is meghallgattam egy egyetemi professzortól, és lehet benne igazság, bár tartalmilag lesokkolt: "Sok rettenetes doktorit láttam már, ráadásul phd fokozaton, képzeljenek el 150 oldalt, amiben egyetlen értelmes magyar mondatot nem találni!"
Lényegében azt akarta mondani, neve említése nélkül, a professzor, hogy annyi harmatgyenge mű van, Pali bebuktatása inkább politikai jellegű, mintsem az egyetemek becsületét akarnák menteni.

Pali próbálta menteni magát az m1 mai interjúja során, amiben a riporter is segédkezett, én mégsem tudtam sajnálni. Pál! Figyelj! Lehet, hogy a legjobb tudásod szerint készült a mű, lehet, hogy mindent beleadtál, sőt, azt is elhiszem, hogy tisztelted a túlidézett bolgár kutatót, de kérdem én, miért nem fordítottál akkor inkább? Egy jó fordítást is értékeltünk volna egy olcsó másolat helyett! Mert ez komoly bűn, amit egy nemzet egységét kifejező személy nem hordhat a hátán. Én tegnap továbbjutottam az OTDK-ra (most már tudják az animefanok és politika iránt érdeklődők, miért tojtam eddig a fejükre :)), egy évet őröltem a saját és oktatóim idegeit és nem nyúltam sehonnan, mivel a témával még nem foglalkozott senki, ezért engem minden plagizálás irritál, sajnálom, ez nem megbocsátható, valahol börtön is jár érte!

Hogy most mi lesz Palival? Eddig is gúny céltáblája volt, ami méltatlan egy köztársasági elnökhöz, de ezzel teljesen komolyan vehetetlen lett karaktere. Mindenki tudja, hogy Viktor régi nagy riválisai kiszórása után (2007 körül) vette karjaiba a könnyen irányítható Palit, nem rendelkezik önálló karakterrel, mint Sólyom vagy Göncz. Ha lemond, ki jöhetne helyette? Van bárki a Fideszben (mert honnan választanának), aki picit is alkalmas a posztra, aki nem csak aláír? Ha volna is, a centralizáció már elűzte a Fidesz döntéshozó szerveiből.

Pál új doktorit ír. Csak jószerencsét tudok kívánni, a Word már a hejesírási hibákat és eglépelékeset is aláhúzza. :)

67 komment · 14 trackback

Címkék: plágium schmitt pál

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr604350989

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van-e esélye Schmitt Pálnak egy új PhD-re? 2012.03.31. 17:28:17

Most képzeljük el ennek analógiájára, hogy azt halljuk, hogy a KE most éppen a londoni olimpiára készül vívásból, nem ér rá fogadni az angol nagykövetet! *** Tegnap Schmitt Pál a riportjában nagyon sokmindent mondott, amin szénné röhögték ma...

Trackback: Scmitt Pál egy szellemi és erkölcsi toprongy 2012.03.31. 16:28:11

Toprongy: Katonai és börtön szleng. Jelentése: szellemileg nevetségesen leépült emberszerűség. Teljesen és tökéletesen hülye. Tehát ennél már nincs lejjebb, felesleges is küzdeni érte.Egyre többen lemondanak róla. A megkérdezett emberek 89%-a.Ismeretle...

Trackback: Az elnöki tanácsadó 2012.03.31. 16:16:34

Borókai Gábor helyében én most nagyon megkövetném Stumpf Andrást, aki tudtán kívül előlépett elnöki tanácsadóvá, méghozzá kapásból a legbefolyásosabbá. Hogy miért?Emlékszik még valaki, hogy miképp végződött a letiltott (de  azért máshol még megtal...

Trackback: Kik az igazi vesztesek? 2012.03.31. 14:59:28

Kik az igazi vesztesei a tegnapi napnak? Kik érezhették úgy, arcon vágták, hülyének nézték, porig alázták, semmibe vették? A magyar tudományos élet prominens személyiségei, professzorok, egyetemi tanárok? Őket már a bizottsági jelentés letaglózta,...

Trackback: A párhuzamosok a végtelenben sem találkoznak 2012.03.31. 14:40:55

Bár a matematikusok jó része ebben eddig is biztos volt, de mégis tartotta magát az a tézis is, hogy a párhuzamosok a végtelenben találkoznak....

Trackback: A párhuzamosok a végtelenben sem találkoznak 2012.03.31. 13:39:50

Bár a matematikusok jó része ebben eddig is biztos volt, de mégis tartotta magát az a tézis is, hogy a párhuzamosok a végtelenben találkoznak....

Trackback: Ez a vége vagy csak most kezdődik? 2012.03.31. 10:50:31

„Senki sincs, akitől félnék vagy tartanék.” – vallotta be egyszer Schmitt Pál, és jelenleg úgy néz ki, nincs is rá oka: személye sérthetetlen.  Méghozzá Alaptörvénybe iktatva. Ezt alátámasztotta ma annak a politikusnak a nyilatkozata is, akit államfőnk...

Trackback: Ez egy köztársasági elnök nélküli ország 2012.03.31. 10:49:11

Schmitt maradhat, de elnökként tekinteni rá? Na, az már biztosan lehetetlen. Bizony a politikai elit mindenhatóságának képe a tegnapi események után megdőlni látszik. Ami akár igaz, akár nem: határozottan jó érzés. Sokan Schmitt doktori címének visszav...

Trackback: +46 Vigyázz! Kész! Újra nekifut! 2012.03.31. 09:12:24

- Akkor, ha jól értem, csak annyi lenne a munka, hogy kapok egy szöveget, amit át kell írnom, úgy, hogy a tartalma ne változzon, de ne lehessen ráismerni az eredetire?- Igen, de, ahogy hangsúlyoztam, ellenőrizzük a munkáját! Az ön szövegén lefuttatunk ...

Trackback: Schmitt Pál miatt szégyenkeznek az egyetemi tanárok 2012.03.31. 08:42:54

Kedden este ezt írta Facebook-falára az alábbi üzenetet az egyik egyetem munkatársa: “Privát közlemény. Számos szakdolgozat-, tdk- és doktori-bírálat megírása után bejelentem: mától, 2012. március 27-ikétől nem vállalok semmiféle bírálatot. A SE-...

Trackback: Fluck Ákos különvéleménye Schmitt Pál doktori disszertációjáról 2012.03.31. 08:38:38

Miért csak Fluck Ákos ügyvéd gondolta úgy, hogy szakmai tekintélyének és jó hírnevének a megőrzése fontosabb a számára, mint az, hogy megfeleljen a kormánypárt elvárásának, és mossa tisztára, tegye szalonképessé Schmitt Pál plagizált kisdoktori disszer...

Trackback: Mit jelent az, hogy a köztársasági elnök sérthetetlen? 2012.03.31. 08:38:18

Nem lehet bírálni? Nem lehet felelősségre vonni? Nem lehet elmozdítani, ha nem akar lemondani magától? A kérdésre a válasz az ország Alaptörvényében és a Köztársasági elnök jogállásáról és javadalmazásáról szóló törvényben található. “A miniszter...

Trackback: Schmitt Pál újra vívni fog az olimpián 2012.03.31. 08:05:56

A hónapok óta a média kereszttüzében lévő Köztársasági elnök, akinek többszörösen is a becsületébe gázoltak, Obersovszky Péter után közvetlenül az Elvarázsolt Kastély riporterei útján tesz különleges bejelentést. Tegnapi írásunk nyomán, ma este fél ny...

Trackback: Tévedtünk, ártatlan 2012.03.30. 23:22:25

   Tévedtünk, ártatlan 2012. március 30. Elnök Úr, Pali Bácsi, engedd meg, hogy megszólítsalak! Remélem, reméljük, megbocsájtod nekünk, drága Pali bácsi, hogy volt olyan pillanat, amikor kételkedtünk benned. Most, hogy már végérvényese...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyuszika158 2012.03.31. 01:04:44

Ez valóban egy Index főoldalra való írás volt!

KoNor_engineer 2012.03.31. 01:15:36

Lehet, hogy túlságosan konzervatív vagyok, de nálam az interjú kiverte a biztosítékot. Azt a hatást keltette, mintha egy szerencsétlen, mentális beteg alá adták volna a lovat és próbálták volna megmagyarázni a megmagyarázhatatlant (úgyhogy a köztévé nálam leírta magát egy időre, talán a foci EB-t náluk azért megnézem). Sajnos az ország ott tart, ahol 6 éve: akkor az Öszödi Böszme ragaszkodott a hatalomhoz, most meg a Shit Pali. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a közös nevező a Jobbik és az LMP között :D

Sok helyen írták, hogy a kisdoktori az nem egyenlő a mostani PhD-vel, mert utóbbi mögött van tudományos minősítés is meg hasonlók.Még frissek az élményeim (4-5 hó), így nem romantikus nosztalgiából mondom: MÁR egy BSc-s szakdolgozatnál is túlnyomórészt saját résznek (alkotásnak) kell lennie! Hogy az idézés szabályait, meg az internetes PÁLgium ellenőrzést ne említsem :) És szerintem ez mindenhol így van, függetlenül attól, hogy az PE vagy SE. A dolog etikai részébe pedig inkább bele se megyek.
OTDK-s részvételi lehetőséghez pedig gratulálok!

bigthereal 2012.03.31. 01:29:55

@KoNor_engineer: "MÁR egy BSc-s szakdolgozatnál is túlnyomórészt saját résznek (alkotásnak) kell lennie!"

nem túlnyomórészt, hanem a történeti kitekintés után teljesen.

önálló munka szükségeltetik.

kzoltana 2012.03.31. 01:54:29

Szoláriumban az ország, vagyis ég a pofánk.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1977_schmitt_schnitt_sitt
Schmitt Schnitt sitt.

KoNor_engineer 2012.03.31. 01:58:05

@bigthereal: nem túlnyomórészt, hanem a történeti kitekintés után teljesen.

Azt a történeti kitekintést kiegészíteném (szoftver) környezeti bemutatással, vagy fizikai,matematika és műszaki háttér ismertetésével (pl.: Laplace, Faraday vagy Ganz). Ezt igazából tudományterület válogatja, abban viszont mindegyik közös, hogy a lopást már ezen a szinten sem tolerálják.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.31. 02:12:40

1) "Sok rettenetes doktorit láttam már, ráadásul phd fokozaton" - Ócska, hangulatkeltő baromság. A www.doktori.hu oldalon mindenki megnézheti a mostanában (pár éve) készült doktorikat (nyilvánosak, letölthetők!), és eldöntheti saját maga, hogy milyenek. Persze érteni kell valamilyen területhez, és azokat a doktorikat nézni, de ez már csak így megy. :)
2) Ne keverjük már össze a rettenetes doktorit a plagizálttal. Ha a rettenetesre fokozatot adnak, az a színvonalat minősíti, ha a plagizáltra adnak fokozatot, az az erkölcsöket. Sporthasonlattal: ha gyenge a bajnokság, az nagy baj, de nem bűn. Ha megbundázzák a meccseket, az bűn.

stefan75 2012.03.31. 04:00:30

@Holger Hartland: Pontosan.

Amiket mostanában Schmitt nyilatkozik, az alapján fogalma sincs arról, hogy mit jelent egy doktori. Azt hiszi, hogy írni kell valami jó tudálékos dolgozatot, és annyi. Hát nem. Nagyon nem.

És azt sem érti, hogy miért baj mások munkájából másolni. Keveri a lapszemle műfaját a disszertációval.

==T== 2012.03.31. 05:19:18

@KoNor_engineer:

"MÁR egy BSc-s szakdolgozatnál is túlnyomórészt saját résznek (alkotásnak) kell lennie! "

Ez mondjuk nem igaz. Persze nyilván ne mszabad túl sok szó szerinti idézetet bevenni egy szakdoliba, de bőven elég, ha abból egy 15-20 az, ami teljesen saját. Ez rendszerint az elemző, összegző rész. Egy BSc-n/MSc-n nem elvárás, hogy feltaláld a spanyolviaszt.

Krutzifix 2012.03.31. 07:41:48

Jómagam 89-ben írtam szakdolit. Most került a kezembe - ilyenek a véletlenek -, és láss csodát, az idézetek idézőjelben vannak, megjelölve sorszámmal, és az adott lap alján ott szerepel, hogy honnan ollóztam az éppen aktuálist...
Snitt Pál dolgozatával még egy nagy baj van azontúl, hogy pálgium: az, hogy a legjobb tudásából ennyire tellett ...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.03.31. 08:12:38

@Holger Hartland: Nyelvész volt a kolléga, azt igazából nem mondta meg, milyen minőségben látta azokat a dolgozatokat és milyen területen íródtak (csak a jogász kisdoktorikat említette).

Amikor a Bsc-s dolgozatot írtam, hát sok hibát ejtettem, le is húzták hármasra. De emlékszem, hogy az idézésnek piszkos kemény szabályai voltak már akkor is, az önálló gondolatokat is megkövetelték (ebből a szempontból túl önálló volt, egy szociológusnak elővettem romák esetén az Európától idegen kultúra történetét és okait, hát nem értett vele egyet :D), irodalomjegyzéknek is ott kellett lennie. Eléggé hard volna, ha ma egy alapszaki keményebb volna, mint akkoriban egy doktori, ezt 70-es IQ felett nem veszi be senki.

öregmogyi 2012.03.31. 08:16:08

"Schmitt Pál újabb doktorira készül"

Hofi: "Fa Nándor (vitorlás, akinek egy időben óriási pechsorozata volt) újra indul! ... Most már gyalog" :-)

Pali bácsi! 70 fölött is meglesz az a PhD! (posthumus doctor)

Alternatív 2012.03.31. 08:31:57

Volt egy ilyen mondata az interjúban: "olyan dolgozatot írtunk...".

A jelentésben az van, hogy nincs nyoma annak, hogy valaha is letette volna a doktori szigorlatot, és az interjú alapján most is úgy képzeli, hogy elég egy dolgozatot beadni.

Vagyis úgy lett dr., hogy még nem is hallott a követelményekről...

thomaszka 2012.03.31. 08:34:55

Én 10 évvel ez előtt írtam a szakdolgozatot. Már akkor önálló kutatást követeltek meg benne!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.03.31. 08:59:06

- Bazmeg' viktor, eddig én aláírtam nektek mindent!!!!

- Nyugi, nyugi! A parasztok most elértek valamit. De semmi gond! Elintézünk neked mondjuk egy Phd-t! Jó lesz így?

Martian (törölt) 2012.03.31. 09:11:17

Vajon melyik készül el előbb: SP újabb dktori dolgozata, vagy egy doktori dolgozat SP elmekórtanáról? :)

kocsak 2012.03.31. 09:11:51

Elméletileg a jobb oldal azt hirdeti, hogy letértünk a szent korona eszmeiségéről, és egy szellemi, lelki züllés állapotába került az ország, amit a zsidó liberális bolsevikok idéztek elő porba taposva a hitet, koronát és minden nemzeti eszmét.
Kérdés az, ha ilyen nyilvánvaló lopás után hülyére veszik a választókat azok liberális útra kanyarodnak, vagy kimennek a jobb szélre.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.03.31. 09:21:54

@öregmogyi: Szerintem az élet igazán csak 70 felett kezdődik, van egy jól fizető állása temérdek szabadidővel. Sokan ír vírustörzseket találnak 80 körül vagy új elemeket találnak Ady költészetében, van rá lehetőség, csak az idős agy új elméleteket, szabályokat fogad be nehezen, ebből még lehet gondja.

@kocsak: Szerintem ne keverjük ide a nemzeti jelképeket, a Fidesz esetében ezek csak eszközök, nem értékek. Abban van igazság (pont erről szólt az egyik TDK-zó hölgy), hogy a "bulikultúra" korát éljük, alig fogynak a könyvek és a beszélgetések és egyre jobban butulnak, sőt, nézzétek meg, hogy már a hírportálok is inkább videókat csinálnak, hogy ne kelljen olvasni. Ez viszont tényleg iszonyat.

@Alternatív: Az interjúban arról beszélt, hogy megvédte és lefelelt, akkor most mi van? :)

kzoltana 2012.03.31. 09:30:47

Hagyták a közszolgálati tévé emberei, hogy ez a – seggbenyalós, orálisan szexes, az aktus sajátosságaiból adódóan kölcsönös kielégülést nem nyújtó, de a tévében így mégis mosolygós – duma lemenjen a magyar népnek bele az arcába.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1979_schmitt_sajto
Holnap is hasonlóan koszos napra ébredünk, mint tegnap?

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.03.31. 09:40:30

Arcátlan, felháborító, pofátlan, jellemtelen, magyarellenes, sunyi, igazi "nemzeti fideszes" döntés.

A bóvli után már csaló nemzet is vagyunk, "köszönjük" fideszes csaló Pál!!!

Persze betegeskedik egy kicsit, majd fél év múlva -egészségügyi okok miatt- lemond.

Meddig tűröd magyar a szivatást?

Dour ® 2012.03.31. 09:49:55

Hmmm....
Kik fogják (merik) elbírálni a következőt?
Javasolnám Woody Allent.

Globetrotter2014 2012.03.31. 10:11:13

Érdekes volt olvasni Heinemann "kommentjét" a vezércikk mellett.

Nyilván senki sem mondta el neki hogy abszurdisztánban egy gyúgyszertáros is két betűt kap, mindezt azért mert érezték a jogászok hogy ciki ha csak maguknak adnak két betűt a semmire.

Eredetileg a kisdoktori arról szólt hogy mások is megkaphassák azt amit a jogászok nálunk kibulizták maguknak.

Ezért is röhejes , hogy a a "kisdoktorit" felkonvertálták PhD fokozatnak.
Köze nincs hozzá.

Nyilván nem alaptalan az eredeti védekezés, hogy nem a PhD feltételeinek kell megfeleltetni egy PhD előtti "kisdoktori" eljárást, de egyrészt a kisdoktori birtokában sokan (beleértve közt. elnölünket is) PhDval kérkednek, másrészt a jelen esetben úgy tűnik, hogy a sima alapdiplománál alkalmazandó követelmények teljesítlse is problémás.

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2012.03.31. 10:17:59

szerintem segítsük hozzá, hogy több szabadideje maradjon doktorit írni:
www.peticiok.com/signatures/schmitt_pal_lemondasaert/

mirten (törölt) 2012.03.31. 10:18:26

Teljesen mindegy, hogy szerez-e, vagy sem új doktorit. A lényeg az, hogy plagizált, közel 95 %-ot. Egy csaló nem méltó a legfőbb közjogi méltóság posztra. Eddig is a nemzet bohóca volt, most tovább sülyedt. Már nem csak belföldön, hanem külföldön is megvetik.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.31. 10:19:23

@==T==:
Te nem tudom melyik felsőoktatási intézményről beszélsz, de nálunk igaz volt, sőt igazából szó szerint csak idézni lehetett helyenként néhány mondatot.

Tehát így nézett ki a BSc szakdolgozat(informatika szakoknál):

Volt először is egy munka, ami nem maga a dolgozat, és az esetek 90%-ában ez egy szoftver volt, ritkább esetben mondjuk valamit összeszerelt az illető.

Aztán a tartalmi rész nagyobb része a lényegi rész, ami minimum 30 oldal, ez teljes egészében saját munka kell legyen(idézetek lehetnek persze), és nem is trükközhető ki, mivel az elkészített munkáról kell szóljon(specifikáció, tervezés, implementálás, felhasználói kézikönyv, stb.). A tartalmi rész első harmada az irodalmi áttekintés, MÉG EBBEN SEM LEHET SZÓ SZERINTI MÁSOLÁS, csak egy-egy mondat idézete, ha mégis előfordul, akkor a plágiumszűrőn lebuksz(más kérdés, hogy szó szerinti fordításnál már nem valószínű).

Tehát a lényeg, hogy a Bsc diplomamunka nagyobb része mindenképpen saját, legalábbis informatikusoknál, de mondjuk ismerek közgazdászokat, akiknél szintén a nagyobb résznek sajátnak kell lennie, ott mondjuk ettől függetlenül könnyebben átverhető a rendszer, mert ha átírnak saját szavukkal cikkeket, akkor már nem buknak le a plágium szűrőn, a bíráló meg szarik bele.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.31. 10:26:08

@Krutzifix:
Az enyémben nincsen lábjegyzet, az irodalomjegyzék a végén van, de az idézetek idézőjelben vannak, és számozással hivatkozok benne, hogy honnan van. És ezek az idézetek talán a szakdolgozat 0,5%-át teszik ki...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.31. 10:27:31

@öregmogyi:
A csalóknak normális esetben nem szoktak újabb esélyt adni.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 10:38:57

aaaa, nem teccenek erteni...
most egerutat talatak, errol szol az egesz. Leteszi az uttoro eskut, hogy bezzeg o most olyan pe-iiidzs-deeet rittyent, hogy az osszes kritizalo balliberalis fosogorcsben mulik ki a vilagbol ha elolvassa, de ugye ehhez ido kell. evek uraim es holgyeim....
csak addig hagyjuk beken az oreget...
nakerem.
ez a lenyeg
minimum 6 ev egerut.
aztan ki a fasz fog ra emlekezni, hogy mit igert?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.31. 10:42:18

@Member:
"Abban van igazság (pont erről szólt az egyik TDK-zó hölgy), hogy a "bulikultúra" korát éljük, alig fogynak a könyvek és a beszélgetések és egyre jobban butulnak, sőt, nézzétek meg, hogy már a hírportálok is inkább videókat csinálnak, hogy ne kelljen olvasni. Ez viszont tényleg iszonyat."

Nem, ez nem iszonyat, hanem ordító baromság. Az emberek nagy része sosem volt művelt, sosem olvasott sokat. Nem gondolkodtál el azon, hogy az idős emberek 90%-a miért TV függő és nem könyv függő? A könyvekből persze egyre kevesebb fog fogyni, ahogy mennek ki a divatból nyomtatott formában. Egyébként nyomtatott sajtónál is hasonló a helyzet15 éve a Népszabadság volt a legolvasottabb napilap, utána is politikai napilapok, országos és regionális hírlapok jöttek főleg. Ma az első 20-ból 18 bulvár. Oszt? Lehet sírni, hogy butul a nép, de valójában az a réteg, akik komolyabb napilapot olvasott, nagyrészt ma már interneten tájékozódik, a Blikk olvasók meg inkább csak fácséra vagy arra sem használják a netet.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.03.31. 10:44:11

@kocsak:
Az eszmeiség mindig csak szöveg volt a jobboldalról, az elmúlt 22 évben egyetlen olyan cselekedetük nem volt, ami megfelelt volna ennek.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 10:48:33

de ez igy a lyo.

senki nem kepes olyan eroteljesen erodalni a fidesz ertelmisegi szavazoit, mint ez a szerencsetlen bohoc.
ha nem lenne, ki kene talalni.
vektor ezt nagyon benezte, hala istennek.

az en forgatokonyvem:
A jobboldali ertelmiseg csalodik, es ez a csalodottsag a radikalis jobbra tolja oket. Az erzekenyebbek majd befogjak az orruk, hogy ne zavarja oket az onnan arado "B-kozep" buze, oszt jonapot.
Egy kis zsidozasba nem hal bele senki...

Aztan vegre eljo a jobbik hatalma, es a tortenelmi hagyomanyok szerint sikerul is teljesen lenullazni az orszagot.
Kilepes az EUbol, elszigetelodes, gazdasagi osszeomlas, gorog szindroma, polgarhaboru.

Aztan vagy erot veszunk magunkon, es epitunk a romokon egy elheto, demokratikus orszagot, vagy ki lesz radirozva a terkeprol az hogy hungary.

rajtunk all.

Karpati Zoltan 2012.03.31. 10:49:44

Ha most nekilát doktorit írni, ki látja el addig az elnöki feladatokat? Hogy leszünk meg nélküle akár átmenetileg is?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 10:49:44

jah, es ez az optimista forgatokonyv...

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 10:50:40

@Karpati Zoltan: megnyugodhatsz, az "ugy csinal, mintha nekiallna doktorit irni" sokkal kevesebb erobefektetessel jar. termeszetesen ezt valasztja.

Silcon 2012.03.31. 10:51:58

Göncz mint önálló karakter?

stefan75 2012.03.31. 10:53:53

@==T==: Te kevered a szezont a fazonnal. Egy főiskolai szakdolgozatnak nyilván semmilyen új tudományos eredményt nem kell letennie az asztalra.

De! Minden szakdolgozatnak (sőt, már egy általános iskolai fogalmazásnak is) saját munkának kell lennie. Idézni helyenként nyilván szabad, de az nem ér, hogy beköttetem a Háború és békét a saját nevemmel.

A doktoritól viszont elvárt a tudományos eredmény is, az azt megelőző kutatómunka és rendszeres publikáció, a doktori szigorlat stb. A régi kisdoktorinál a publikálást esetleg meg lehetett úszni. De annak is kötelező része volt egy bizonyos oldal: egy nyilatkozat, amiben az aláírásával deklarálja a jelölt, hogy ez egy önálló munka, és minden idézetet egyértelműen és világosan megjelölt, meg nem engedett segítséget fel nem használt. Szóval arra hivatkozni, hogy nem tudta, hazugság. Ott kell, hogy legyen rajta az aláírása, anélkül nincs doktori.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 10:57:12

@stefan75: arra jatszanaka, hogy a magyar polgarok 95%-anak fogalma sincs, mi fan terem egy PhD...
marisbacsi, es pistaneni beszopja.
az ertelmiseg meg majd mint fentebb, megy a radikalisokhoz, mert hosszutavon utalja ha hulyenek nezik...

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.31. 11:01:01

@Silcon: es vele mit akarsz?
csak a szeljobbos legendarium patkanyozassal lehet mocskolni, de az meg nem autentikus forras.
Ezzel szemben egy muvelt, jotollu, es kivalo kvalitasokkal rendelkezo ember. Es nem egy csalo irastudatlan.

Big-B 2012.03.31. 11:07:51

Nekem a riporttal kapcsolatban egy Ponyvaregény idézet jutott az szembe, ami Harvey Keitel szájából hallható:
"Nehogy már most kezdjük el egymás faszát szopogatni!".

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2012.03.31. 11:14:50

Követeljük, hogy minden doktori értekezést vizsgáljanak felül, és a csalóktól vegyék el a dr címet!

Követeljük, hogy az igazságtalanul bebörtönzött Geréb Ágnes nemzeti bába, pszichológus, szülész-nőgyógyász szakorvos kegyelmi kérvényének felülvizsgálatát és szabadon engedését.

Babolcsai Néni 2012.03.31. 11:19:16

Nekem csak egy "szaros" főiskolai végzettségem van 93-ból, de a forrásokat már abban és akkor is meg kellett jelölni. És én egy szoftvert írtam, éjszakákon át is, internet még nem volt, igazi konzulensi támogatás sem (mert nem is informatika szak volt... "csak" villamos) - lehetett görcsölni. felénél kidobtam az egészet és újra kezdtem (rossz volt az alapkoncepció), és rohadtul fostam, hogy nem leszek kész időben. Újabb éjszakák mentek rá. Azt nem mondom, hogy közben néha nem buliztunk is :-) de ott volt azért a zabszem.
Szerintem többünknek van hasonló élménye.

Szeretném hallani Pali bácsi sztorijait is az írás körülményeiről!

zum trucc 2012.03.31. 11:49:12

Szóval ez a Schmitt nem egy úriember.

2012.03.31. 11:49:56

@==T==: Melyik intézmény is volt ez, ahol csak 10-20% a saját munka a diplománál? Szeretném tudatni a HR-esekkel, hogy aki onnan jön, azt élből küldjék el a francba.

Lacdelo 2012.03.31. 11:53:29

Mindenki aki egyetemre jart valaha tudja, hogy mi az a plagium. Az egyetem elso eveben elmagyarazzak, hogy hogyan kell szakdolgozatokat, disszertaciokat, kutato munkakat irni pontos forras megjelolessel es lehetoleg szo szerinti idezes teljes mellozesevel (hiszen abbol semmi uj tudomanyos ertek nem szarmazik). Aki ezt nem tudja pontosan, az az egyetem elso evfolyamabol kibukik nem hogy summa cum laude-vel ledoktoral.

Ha Schmitt Pal a kisdoktorijaban meg ki is rakja az idezojeleket es rendesen feltunteti a forrasait, akkor is meg kellett volna buknia, hiszen egy doktori disszertacioban nem lehet kozel 200 oldalt idezni mas kutatoktol szo szerint. Meg egy mondat szo szerinti idezeseert is levonnak pontokat, nem hogy 200 oldalert. Raadasul ki hiszi el, hogy 1 honap alatt meg lehet irni egy kisdoktorit becsulettel?

Ha Schmitt Pal igazi ferfi ember lenne (mintahogy mondja), akkor az elejetol fogva elnezest kert volna es lemondott volna Koztarsasagi Elnok posztjarol es nem vedi a vedhetetlent tovabbi hazugsagokkal.

A Schmitt interju borzalmasan alacsony szinvonalu volt, a riporter elsullyedhetne szegyeneben, hogy ehhez akarva/akaratlanul aszisztalt. Azt a porhintest es parasztvakitast, amit megprobaltak a magyar nepnek beadni az a magyarok megalazasa. Azt hiszik, hogy ennyire buta nep a magyar, hogy minden moslekot bezabalunk?

Melysegesen szomoru a helyzet, hogy a Fidesz (es a Jobbik, mondjuk ez egy masik tema) az orszagot hova sullyesztette moralisan es erkolcsileg. Kovetkezmenyek nelkuli orszagga valtunk! Nyiltan lehet lopni, csalni es ha eleg kozel vagy a Fideszhez, akkor meguszod. Kettosmerce. (Oligarchak=palyazat nelkuli beszerzesek Fidesz kozeli cegeknek lasd Angyan, plagizalo Koztarsasagi Elnok).

Schmitt Pal a Magyar Koztarsasag szegyene. Kertesz Akosnak igaza lesz (lett?), ha hagyjuk hogy Schmitt Pal es Orban Viktor barmit megcsinaljon a magyar neppel. Le kell oket valtani legkesobb 2014-ben valamelyik, demokratikus jobb vagy baloldali uj/regi partokkal!

"a magyar genetikusan alattval��f Attila tal� ments�t: "ezer � mag�l k�, mint a k� suny� vagy parancsot k�." De ez nem ments�arra, hogy a magyar a legs�abb t�nelmi bűn�t sem �z egy szikr�i lelkiismeret furdal�, hogy mindent m�a h�t, hogy mindig m�a mutogat, hogy boldogan dagony�k a diktat�ocsoly�ban, r� �zab�a a mosl�t, �nem akar tudni r� hogy le fogj�sz� Hogy se tanulni, se dolgozni nem tud �nem akar, csak irigyelni, �ha m� van legyilkolni azt, aki munk�l, tanul�al, innov�� viszi valamire."

Kertesz A., (2012/03/03), Kert� �os ny� levele az Amerikai N�zav�z, Amerikai Nepszava Online

nepszava.com/2012/03/velemeny/kertesz-akos-nyilt-levele-az-amerikai-nepszavahoz.html

[c] 2012.03.31. 11:55:07

@kocsak: Egyik sem. Majd megtalálják a módját, hogy megmagyarázzák, miért azelmúltnyolcév a hibás ebben is.

puntacarena 2012.03.31. 12:12:50

Igen, azzal jönnek, micsoda hasznos és hiányt pótló dolog volt a társadalom számára ez a dolgozat. Lehet, de akkor mint fordítást kellett volna közzétenni. Most majd minden fordító beadja a fordítását egy egyetemre doktori címért?

Measurer 2012.03.31. 12:27:39

@Babolcsai Néni: @Lacdelo: a disszertáció az Index szerint már 1988-ban benyújtásra várt. Tényleg fontos és érdekes lenne megismerni teljes történetét.
index.hu/belfold/2012/03/20/negy_evig_vart_a_vedesre_schmitt_doktorija/

MIx 2012.03.31. 12:38:31

Ez az "interjú"!!!!
Szánalmas volt Obersowszki dilettáns alányalása!
SP bebizonyította, hogy nemcsak erkölcsileg épült le nullára, hanem szellemileg is!! Szánalmas a PHD írás bejelentése. Egy tudós ember szerint diszgráfiában szenved. Ez az írásbeli képességek korlátozottságát jelenti.
De azért egy rövid levelet nagyon gyorsan meg kell írnia, mert ha így csinálja, egyre jobban beássa magát a fekáliába.

venszivar 2012.03.31. 13:09:02

Kivel v. kikkel íratja meg !?!

Obersosztakowicsy legalább úgy tud nyalni, mint skicc pajjja, ""sokra viheti"" még..........
Az egész, szánalmas senkiháziak nevetséges előadása volt !!!

Alternatív 2012.03.31. 13:14:55

@icentrifuga: Hogy kerül ide Geréb Ágnes?!
Úgy, hogy ugyanolyan rohadt csaló mint Schmitt?

Ugyanis ő soha nem ment házhoz szülni, egyetlen otthonszülést soha le nem vezetett. Ehelyett szépen felépített egy méregdrága magánklinikát, és az oda befekvő pácienseket nevezte otthonszülőnek. Csak éppen ez egy olyan klinika volt, ahol nem volt orvosi ellátás. Pedig csinálhatott volna rendes magánklinikát is, hivatalos engedéllyel, csak persze befektetni nem a pénzt akarta, hanem a gyanútlan áldozatokat.
Megérdemelte, amit kapott.

Silcon 2012.03.31. 13:51:05

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Az Antallék által kinevezett rádió és tv elnökök kinevezését nem volt hajlandó aláírni, holott erre az AB döntése alapján nem volt joga. Akadályozott ahol tudott. A ballib kormányok alatt viszont egyértelműen alkotmányellenes törvényeket is simán átengedett.

Schmitt és Göncz KE tevékenysége között annyi a különbség, hogy az egyik balos, a másik jobbos kesztyűbáb.

kerdesek05 2012.03.31. 13:57:03

Pali bá három évig fog tanulni és beülni órákra PHD-n, leteszi azt a halom vizsgát, és még lesz ideje a doktori tervezetét, absztrakjait konferenciákon előadni?
HOGY FOG ÍGY ALÁÍRNI AKÁRMIT IS A NEMZET TOLLA?
ideje nem lesz rá!

KoNor_engineer 2012.03.31. 14:19:16

@==T==: Persze nyilván ne mszabad túl sok szó szerinti idézetet bevenni egy szakdoliba, de bőven elég, ha abból egy 15-20 az, ami teljesen saját. Ez rendszerint az elemző, összegző rész. Egy BSc-n/MSc-n nem elvárás, hogy feltaláld a spanyolviaszt.

Hivatkozásokat nem csak szó szerinti idézésnél kell kiírni, hanem azoknál a megállapításoknál, összefüggéseknél is, amelyeket már okos emberek előtted kitalálták (pl. FFT algoritmus, mérési struktúrák, stb.). Ezek alapján kell összeállítani egy saját (!) megfogalmazású szövegrészt, amibe persze önálló gondolatoknak is lenniük kell. BSc-n inkább azt nézik, hogy a tanult összefüggéseket tudod-e alkalmazni, míg MSc-nél a mélyebb ismeretek és komolyabb alkotómunka a fontos.

dr Smittpálelnökúr 2012.03.31. 14:25:19

@Silcon: szánalmas tudatlanságodat bizonyitod, amikor a fideszes tetüt egy lapon emlited Göncz Árpáddal.

Az ö tevékenysége lehet ellenszenves, de neki nem kellett csalni a végzettsége megszezéséhez, önálló gondolatai voltak, ez pedig a törpe cigány bábjáról nem mondható el.

Zöldövezeti 2012.03.31. 14:56:28

@BPBP: Bizony nagy parasztok azok akik , ennyit rágodnak ezen a témán !!

élhetetlen 2012.03.31. 15:18:06

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Vagy, ha már a vagyokat nem értelmezték a feltéleknél, akkor az is egy megoldás, hogy elvették, veszek egy másikat.

CICMÓK 2012.03.31. 15:47:20

Az Elnök Úr védi magát, de milyen rosszul!

Egyetlen új információt hallottunk a beszélgetésben, azt, amit Schmitt felolvastatott Obersovszkyval,
közbe is szólva, hogy ez a TF 1985-ös szabályait tartalmazza.
Eszerint nem csak önálló tudományos munka teljesítheti az egyetemi doktorátus megszerzésének a kritériumokat, hanem:

"d pont: A tudományos munka módszereinek alkalmazásával készített, önálló kutatáson alapuló, új tudományos eredményt tartalmazó értekezés
vagy, VAGY (emeli ki Obersovszky) a társadalom számára hasznos, új és gyakorlatban hasznosított alkotás benyújtása."
..örülök, hogy ezt beidézte, ez a második rész, e egyszerűen csak úgy elsiklott....
A pontos fogalmazás:index.hu/video/2012/03/30/schmitt_az_mtv-n/6 15-től, érdemes többször meghallgatni, mert:

Lényeges, hogy a múltban létrehozott ALKOTÁS.

Magyar értelmező szótár:
1.ALKOTÁS: fn.1. Az a cselekvés,tevékenység, amellyel vki alkot, létrehoz vmit. 2. Ezáltal létrejövő mű,
eredmény
2.ÉRTEKEZÉS: fn.1. (Terjedelmesebb)tudományos dolgozat. 2. rég Megbeszélés

Az hogy az Obersovszky hülye, nem tud magyarul és nem ért semmit az egészből, elfogadható, de nem megbocsájtható!
De az ELFOGADHATATLAN, hogy a magyar nyelv őre, Schmitt Pál sem érti, hogy mit idéztet be és mit beszél. Gondolkodj Elnök Úr!
Milyen a társadalom számára hasznos, új és gyakorlatban hasznosított ALKOTÁS-t hozott ő létre és nyújtott be?
A DOLGOZAT-ot! Szerinte a DOLGOZAT, a társadalom számára hasznos és ő maga is sokat használta.
" ..én leginkább a második részét teljes mértékben teljesítettem."
BUKTA! BEISMERTE, HOGY AZ ELSŐT NEM!
Más munkája is lehet hasznos a társadalom számára!

Alternatív 2012.03.31. 16:10:17

@CICMÓK: szövegértelmezés: a második részben is benne van, hogy ÚJ. Márpedig, a meglevő alkotások lefordítása és összeszerkesztése sokminden lehet (társadalmilag hasznos, például), de új nem.

CICMÓK 2012.03.31. 16:26:58

OK! Szerintem a dolgozat nem alkotás, az ÉRTEKEZÉS, ami nem felel meg a feltételeknek.

nápolyi maszti 2012.03.31. 16:32:21

Ötvenévesen nem tudta, hogyha két könyvet összemásol, és fölé írja a saját nevét, az még nem doktori disszertáció? Ez vicc! És az a szánalmas, gerinctelen hazudozás, amit a lebukás óta művel ("törzsanyag", együtt kutatott a bolgárral, a nagy kussolás a német kutatóról, és a többi, azóta feltárt idézetforrásról). Persze nem meglepő, passzol az eddigi pályafutásához -- Kádár rendszer kegyeltjei, jó Buda elvtársnak, Hornnak, Orbánnak --, de azért akkor is, egy ekkora hernyót az ország legmagasabb közjogi méltóságában megtűrni, ez az egész nemzet szégyene. Egyet értek valamelyik előttem szólóval, ha ez így marad, Kertész Ákost vissza kell hívni Kanadából, és a Nemzet Vátesze díjjal kitüntetni!

nápolyi maszti 2012.03.31. 16:33:26

jó VOLT Buda elvtársnak, Hornnak, Orbánnak; bocs egy szó kimaradt.

BDBY 2012.03.31. 17:07:00

Nos OK elvették doktoriját értem és akkor most mi van?
Megírja újra és mondjuk átmegy minden szűrőn, vizsgálaton és rendben van. Megkapja újra doktoriját és akkor doktor vagy nem doktor? Gondolom egy év elég rá és újra doktor, akkor minden rendben? Mert doktor, mert megírta (vagy megírták helyette) de az Ő neve lesz rajta. Szóval tényleg mi f@sz van? Különben meg monjon le és akkor mi van? Monjuk egy baloldali prominens személy lesz a követője a poszton? Akkor minden jó? Minden fasza? Megnyugszik jobb és bal és mindenki? De tényleg, Én még emlékszem arra, hogy Belgiumban megszökött egy rab a rabszállítóból és a belügyminiszter azonnal beadta a lemondását! De itt Horn Gyula megadta a kellő alapot, Fecó folytatta, hogy hogyan kell maradni, mindenáron. Biztos vagyok benne van még pár ilyen diplomamunka, igaz Ők nem elnökök. Nem mocskos ez, akár honnan nézzük? De tényleg, miért kell ezen pörögni? És jobb lesz, ha lemond? Jobb lesz ha más jön? Tisztességesebb, becsületesebb, erkölcsösebb? Jobb, hogy itt pörög rajta mindenki?

okostjás 2012.03.31. 17:15:53

Lemondása után bőven lesz ideje rá.
Nem jó, hogy itt pörög rajta mindenki. Az lett volna a jó, ha köztársasági elnökként tisztelettel nézhettünk volna rá. De ezt elvette tőlünk.

BDBY 2012.03.31. 17:22:55

@okostjás: OK értem, nem nézünk rá tisztelettel és akkor mi van? (nem mintha botrány előtt tisztelettel néztünk volna rá, nem mintha maga a pozició tiszteletre méltó lenne)

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.03.31. 17:26:49

dr. PhD Schmitt Pál, a sporttudományok kandidátusa

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.03.31. 17:53:49

Javasolnék néhány témát, a leendő értekezéshez:

- Köztársasági Elnökök, akkor és most
- Mit mondjunk a mamának?
- Az etikus magatartás, azaz a "fair play".
- A magyar nyelv rejtelmei, az idézőjel.
- Szövegszerkesztés. Az írógéptől a számítógépig.

Silcon 2012.03.31. 18:46:49

@dr Kangörény: a stílus miatt /dev/null.
Lehet újra próbálkozni.
süti beállítások módosítása