Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Budapest Pride - Ismét betiltva

2012.04.07. 10:53 Member

Leszögezném, örülnék neki, ha nem lennék kikiáltva buzikirálynak (itt egy rögtönzött fotó, tiszta homo sztereotípia), mint mondani szoktam, a hajléktalanellátásban sem azért dolgozom, mert hajléktalan voltam/vagyok, a Pride-ról sem azért írok, mert olyan hú de nagyon bejönnének a szép magyar legények.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

 

 

 

Ez egy tüntetés, sőt, jobban mondva egy megemlékezés a napról, amikor a folyamatos zaklatásokkal szembeni Stonewall lázadás során a még betegség címkével ellátott kisebbség megmutatta a többségi rendfenntartóknak, hogy elég. Valami ilyesmit csináltak jobberjeink 2006-ban, ha jól emlékszem. :)

Sokszor érzem úgy, hogy itt távolról sem magával a felvonulással van a baja egyeseknek, hanem a vizuális látványtól, ami nekik 3 hétre hazavágja az erekciójukat. Nekem sem jön be a fenti képeken is látható giccses színorgia, ahogyan a szappanbuborékokért sem vagyok oda, de egyes mai (hetero) fiatalok külleme sem éppen biztató, őket mégsem akarja senki bezavarni a lakásba. Nekik ez jön be és kész, ők sem mennek le a Rockmaratonra elzavarni a sárban dagonyázó rokkereket.

A rendőrség meg megint tiltakozik, öregem, azért nem semmi, hány milla, szolidaritás tüntetés, sőt, Békemenet ment már le, és ott senki sem akadályozta forgalmat! Valami kevésbé szánalmas indok is jól jött volna, hogy mondjuk a melegfront vihart kavar a majd pont akkor érkező hideg levegővel, hogy esetleg a szélsőjobberek mennek verekedni és ez a melegek hibája, mittudomén. Nehezen tudnék olyan kisebbséget mondani, ami jobban rejtőzködik, mint az övék, és ennek azért megvan az oka, hiába tiszaeszlároznak a parlamentben, kisebb az esély, hogy egy kipás srácot arcon vernek, mint az szivárványszalagosat, hát még ha a párjával jelenik meg az utcán, pedig a heterók sem jobbak, ajánlom az alábbi 9gag képregényt:


Sokszor érzem azt, hogy irt tulajdonképpen az outgroup nemzettudat egy speciális megnyilvánulásáról van szó, ahol nem nem egy nemzeti/etnikai kisebbség, a szélsőjobb szemében sokszor még mindig "faj" szakad ki a nemzet nagy családjából, hanem egy "hibás vérvonal", akik nem csak hogy szembemennek egy több ezer éves könyv tanításával (ennyi erővel Hammurapi-t is követhetnénk, btw.), hanem még gyermeket sem nemzenek és fogy a magyar. Ez ebben a formában igaz, de véleményem szerint nem teljesen véletlen, hogy a természetben is előfordul a homoszexualitás, elvégre a legjobb gátja a túlszaporodásnak, mert a homo párok általában örökbefogadni próbálnak és azért valljuk be, brutális, hogy már 8 milliárdan vagyunk és a többségük a lecsúszott nincstelenek családjába születik.

Összegezve: Hagyjuk őket megünnepelni magukat, az egész egyetlen nap, mindenki ki fogja bírni.

23 komment

Címkék: meleg méltóság menet

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr794369282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoNor_engineer 2012.04.07. 13:19:56

Hát ez a mostani posztod egy kicsit "buzikirályosra" sikeredett.

Én abszolút ellenzek minden nemű felvonulást, legyen az heteró vagy LMP (Leszbikus-Meleg-Pedofil). Ugyanis mindegyik arról szól, hogy magamutogató egyének majdnem hogy csak b@sznak a kamionokon. Ez viszont mindenkinek a magánügye, nem kell kivinni az utcára (ahogy elvileg a politikát sem, de ez több bejegyzést is megérne).

Abban viszont van valami bájos, hogy sikítoznak a liberálisok-balosok-zöldek, hogy itt nálunk orbáni diktatúra van, de meglepődnek, ha egy ratyitüntetést betiltanak. Mi ezen a meglepő, hisz diktatúrában ez megszokott :-)

Az utolsó bekezdésben lévő örökbefogadáshoz pedig: rémálmaim egyike, hogy leendő gyermekem nekem szegezi a kérdést: hogy született az az ovistársa, akinek az anyukája is férfi? Háááááát ööööö....
a. eset: - Kibújt a seggéből!
b. eset: - Kérdezd meg édesanyádtól!
Egy ilyen beteges világban elég kemény lesz majd rendes szülőként helytállni. :-(

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.07. 13:39:55

@KoNor_engineer: 1. Ne most össze az LMP-t a melegfelvonulással, eléggé bugyuta húzás, ahogyan a meleg-pedofil párhuzamot sem értem, anyám kérdezte legutóbb tőlem, hogy mi a különbség a "buzi és a pedofil" között, egy iskolaigazgatótól több tájékozottságot vártam volna.
2. Voltak itt kamionok? :) Emlékeim szerint nem rendeztek orgiát, de ha tudsz felvételt mutatni, állok elébe, én csak a "megtorlással" futottam eddig össze.
3. Inkább ők neveljenek gyereket, mint tekintélyelvűségtől 8bites emberkék vagy szétzillált családú alkoholbetegek. Sokan élnek örökbefogadva és meg többen intézetben, utóbbiak még azt sem kérdezhetik, kik a szüleik. Utóbbiakból lesz a legtöbb bűnbeeső és hajléktalan, mert nincs semmi stabilitás a világképükben. Van rosszabb, mint a melegek örökbefogadása, csak le kéne küzdeni végre, hogy a saját szűrőnkön szemlélünk mindent. 50 éve azért akasztottak volna, hogy egy asszony egyedül mer gyereket nevelni.

KoNor_engineer 2012.04.07. 14:16:03

@Member: Ne most össze az LMP-t a melegfelvonulással, eléggé bugyuta húzás, ahogyan a meleg-pedofil párhuzamot sem értem.

Valóban, közvetlen kapcsolat nincs közöttük, de a felvonulásból (illetve annak betiltásából vagy szétveréséből) az LMP igenis politikai hasznot próbál húzni. Igaz ez a centrumtól balra lévő pártocskákra is (DK, SZDSZ, MSZP). Ezen kívül nem tartom kizártnak, hogy "civilben" meg fog jelenni Schiffer vagy valamelyik ismertebb arc, és "civilben" fog nyilatkozni a média képviselőinek. Úgyhogy gyakorlatilag összemoshatók a két képződmény. Persze nem szimbiózisról van szó, csupán élősködésről.

2. Azért egy papnak öltözött, rózsaszín Bibliával pózoló kis buzi számíthat megtorlásra. Szerinted egy muzulmán országban, ha ugyanezt tenné egy Koránnal, akkor mit kapna? Segítek: nem csak két pofont, mint nálunk (igen, ez a szélsőjobb hibája, hogy túlságosan puhány). Továbbá zsidónak öltözött ratyik miért nincsenek? Miért kell egy keresztény országban így provokálni a többséget?

3. A "ki neveljen/nevelhet gyereket" szerintem jogos kérdésnek kellene lennie rövid időn belül. A gépesített világban egyre kevesebb embernek tudunk fizikai munkát adni, a klímaváltozás hathat a mezőgazdaságra és az ételre. Ezért egyre inkább meg kellene oldani, hogy azok az emberek vállalhassanak csak gyereket, akik jó példával tudnak szolgálni és rendesen fel is tudják nevelni őket (amolyan pozitív kiválasztódás). Ugye nem gondolod, hogy egy 8 gyerekes cigány család majd orvosokat meg mérnököket fog a társadalomnak adni. Egy frászt! Megy majd a többi is a sittre, meg kiskorúak intézetébe, ahogy látta a nagyobbaktól. Ugyanez igaz az alkeszokra, a suttyókra és a melegekre is. Egészséges, pozitív jövőképre van szüksége a jövő gyermekeinek.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.07. 15:48:57

@KoNor_engineer:
1. Igen, ez tipikusan annak a hibája, hogy egy képviselő már magánember nem is lehet, mert ha kiszúrja na papara... riporter, máris a képébe tolja a mikrofont, hogy hasznot húzzon belőle. A párt elég jelentős többsége mondta azt tavaly, hogy NE jelenjen meg senki a felvonuláson, mert ezt nem mossuk le soha, látom, tényleg nem sikerült. A gáz szerintem az volna, ha beszédet is mondanánk, de az inkább az MSZP-SZDSZ koalíció mániája volt.
2. A haszid zsidó öltözetnek szerintem nincsen nagy ismertsége mifelénk (kippa és tálit), illetve nincsenek annyira felülreprezentálva a köztudatban, mint azt sokan hiszik, ezért nem sokaknak jut eszébe a viselése. Próbáld meg felidézni, hogy hányszor hangzott el mostanság zsidó szájából, hogy a homoszexualitás bűn (annak ellenére, hogy annak tartják)? Na látod.
3. Ki dönti el, mi a normális, ki tudja, mi lesz a jövő? És ha elfogynak a nyersanyagok (erre gyúrunk erősen) és nem lehet ipari mennyiségben gyártani, mire megyünk ennyi mérnökkel, aki ásót is csak képen látott? Senki sem tudhatja, mi lesz majd.
A másik, hogy ez az érvelés hamis, hogy kapcsolódik ez a melegekhez, amikor köztudott, hogy felülreprezentáltak a magas intelligenciájúak között? Honnan gondolod, hogy negatív jövőképet adnak tovább? Ráerőlteted az értékrendedet az egyetemességre.

White SeeD 2012.04.07. 18:46:42

Member: OMG, képet töltesz fel, mikor már kevesebbért is kirúgtak közmunkást?!

Hírhez: Csak a szokásos diktatúra/ aztatüntetéstengedjük ami nekünk is tetszik / nagyon kilóg a lóláb ha tiltanák.
Amúgy pofátlanság hogy ezt tiltják, a jobbikos terrormeneteket meg nem.

Kommentekhez:
A melegek, ha sikerül örökbe fogadniuk, akkor sokszor jobb szülők mint a heterók. (jobb anyagi körülmények, több felelősségtudat.
Mit kell mondani a gyereknek ha ilyet lát:
Örökbefogadták, mert a fiatal anyját jól felcsinálta a barátja egy diszkó után, az apja kilétét nem tudni, ha tudni az otthagyta mert még 20 sincs, se munkája se felelősségtudata ami az anyjára is igaz...

Ha netán lenne gyerekem (Ami valószínű nem lesz, lassan 30 vagyok, de úgy látom erre a világra felelőtlenség gyereket csinálni, mert valószínű szenvedés fog csak rá várni.) és valahova nem tudnám magammal vinni (pl színház miatt) inkább bíznám egy meleg párra mint a pedofil keresztény papra....

Egészségez pozitív jövőkép: Túlnépesedés, környezeti katasztrófaállapot, nyersanyagokért folyó háború, élelem/víz/munkahely hiány világméretekben.

BTW én sem vagyok meleg, de ismerek lezbi párt. Semmi bajom velük, kulturáltan élnek, és semmivel sem rosszabbak mint egy heteró, sőt...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.07. 20:15:42

@White SeeD: Szerepelek a bács-megyei lapunkban is, itt-ott nyilatkoztam már, szerintem tökmindegy most már, a főnököm nem foglalkozik ilyenekkel. De amúgy SZOCIÁLIS MUNKA az és nem közmunka.

A többivel egyetértek.

Acchan 2012.04.07. 20:47:58

@KoNor_engineer:

"Egy ilyen beteges világban elég kemény lesz majd rendes szülőként helytállni. :-("
Az a baj, hogy nem egy polgármesterrel találkoztam, akik úgy gondolkoznak, mint te. A választások előtt elmennek még a templomba is büdös cigányozni, majd tesznek a gettóban is egy kört (a büdös cigányok között) új utakat és munkahelyeket ígérni. Ha kell, előveszik a buzizást, vagy a zsidózást, mikor milyen réteghez szólnak. A sikerért, a szavazatokért, a pénzért bármit.
Egyszer érném meg, hogy a tolerancia, a kölcsönös tisztelet és megbecsülés lenne a "trendi", nem pedig a gyűlölet.

Egyébként lefogadom, hogy ismét engedélyezni fogják a felvonulást - ez csak a szokásos erőfitogtatás. Minden évben ez van.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.07. 21:07:44

@Acchan: Az ő esete szerintem nem a megélhetési politikusé, hanem a saját értékrendjét evidenciaként kezeli normálisnak. :)

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.09. 12:00:26

Tavaly önhibámon kívül sikeresen ott voltam a közelben, hát, nem tudok túl sok pozitívumot mondani a Gaydayről, azt meg depláne kurvára nem értem, hogy ha annyira szeretnének felvonulni, ha annyira szeretnék egyenlőek lenni, akkor mi a retkes mákdarálóért nem lehetett az egészet arrább vinni? Bdapest hazánk legnagyobb városa, szerintem van elég hely az Andrássy úton kívül. A válasz egyszerű: a cél NEM a szórakozás hanem a direkt megbotránkoztatás. Ezért vonulnak olyan legendás köcsög-klubbok előtt, mint a Hősök tere és Terror Háza, ezért vannak keresztény-gyűlölő transzparensek, ezért smárolnak és basznak (nem, nem elírás) a nyílt utcán és még sorolhatnám. Azt meg depláne nem értem a logikádban, hogy attól, hogy ez egy "felvonulás" keretében zajlik, automatikusan felértékelődik? Persze, engem is zavar a smárolás a metrón (legyen az hetero, vagy meleg), de ha sokan csinálják az jobb, vagy mi?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 12:15:59

@Aszteroida-bányász metal énekes: Ha Alsónémedin vonulgatnának a dűlőúton, akkor gyanítom, még az index.hu sem menne ki, vagy csak kiröhögni őket (bár ők szinte mindig ezért mennek). Ennyi erővel a békemenet is azért kellett, hogy puffogjanak az ellenzékiek.

Vélhetően a cél az, hogy lásd, nem két-három beteg degeneráltról van szó az országban, akik kisfiúkat fognak össze hazafelé menet, hanem hogy bizony a társadalom 8-10%-a tagja az LMBT kisebbségnek valamiként.

A nyilvános smárolással én sem értek, sőt, ezt nem is értékeltem fel (apró részlet), de abból kiindulva, hogy a többség nem sokat törődik a másik észlelésével a buszon, betudom ezt a saját prűdségemnek. Akárhova megyek, ahol szórakoznak, ott smárolnak is, ez nem a melegségükből fakad.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.09. 12:29:43

Igen, a békemenet azért kellett, de nem hinném, hogy pont a zsIndex ne menne ki egy csepeli buzifelvonulásra. Mondom, nem kell Pesten kívül lennie, van elég kerület és utca, az miért nem jó nekik? Válasz fentebb.

Hát, ez elég szomorú, de mindennemű cél eltűnik és "mondanivaló" elvész azáltal, hogy ezeknek a deviáns valamiknek a 98%-a megbotránkoztatja az átlagembert, pusztán a megjelenésével. Jó ízlésű ember nem paradicsommal, hanem egy talicskányi téglával megy ki ilyenre.

Engem is zavar, mint fentebb írtam, de ha ezt a Gayday-en csinálják azt mitől kéne jobban tűrni és elengedni, mint a hetero párok esetében a hétköznapokban. Tipikus liberális kettős mérce: persze "zavar", meg milyen már, de mivel ők a kisebbség, szabadon megtehetik. Hát, akkor a kisebbség kapja be az összes faszomat!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 13:19:58

@Aszteroida-bányász metal énekes: Én azt mondtam, hogy ha amit a többség megtehet, azt a kisebbség is, nincs kettős mérce. A többség amúgyis nevetséges addig, amíg kiveri két dörgölőző csajra red tube-on de irtaná a két ölelkező butch csajt. :)

Jóérzésú átlagember a vonuló Nemzeti Őrsereget és Betyársereget is baltával kergetné ki a faluból, mert csak megbotránkoztatni mennek oda, meg amúgyis, vonulgatni jelmezben farsangkor kell, máskor csak a buzik teszik. :P

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.09. 13:23:10

@Member: Kettős mérce az, hogy a felvonuláson (és máshol is) a buzik azt csinálnak, amit akarnak, de a pároknak szégyellniük kell magukat, mert normálisak.

Akkor az, hogy a Gárdát egy buta jelmez miatt próbálják betiltani, akkor szerinted is rossz, nem? Nem jössz Gárda avatásra akkor? :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 13:29:53

@Aszteroida-bányász metal énekes: És ez az, amit nem állítottam, de ezt eggyel felette már megválaszoltam, én egyenlősítettem, nem pozitívan diszkrimináltam.

Az egyenruha betiltása természetesen nonszensz, nem találtak jobb fogódzót a gárdisták azonosítására, mert az "állami erőszakmonopólium kisajátítása" már kevésbé azonosítható. Gondolom emlékszel, hogy a Szebb Jövőért Polgárőr Egyesületet sokkal ügyesebben fogták meg, ők hivatalosan polgárőrök, de túlléptek a székhelyük területén, ami asszem Békéscsaba volt.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.09. 13:39:58

@Member: Nem válaszoltál a kérdésre. :D Jössz tüntetni a gárda betiltása ellen? Még a Helsinki-bizottság szerint sem volt jogos egyik Gárda-jellegű csoport betiltása. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 13:47:29

@Aszteroida-bányász metal énekes: Dehogynem. Egy szóval sem mondtam, hogy szabad kefélni a melegfelvonuláson, mivel ez közszeméremsértés és ugyanúgy elítélendő kategória, mintha most letolnám a fő téren a gatyámat és elkezdeném énekelni, hogy I'm sexy and I love it.
Viszont te meg görcsösen ragaszkodsz hozzá, hogy a melegfelvonulás nyilvános orgia, ami attól tartok, nem igazán állja meg a helyét.

A gárda betiltása a problémát nem szünteti meg, sőt, tüzeli őket abban, hogy igazuk van. Amint törvényt sértenek, mint a fenti esetben, be kell vinni őket elgondolkozni a magyar jogrenden.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.04.09. 13:50:48

@Member: De azáltal, hogy felelőtlenül, ellenőrizetlenül az útjára engedsz egy melegfelvonulást, ahol ez totál általános, azzal igen, azt mondod, hogy nekik lehet. És igen, az gyakorlatilag egy orgia. Nem mondanám, ha nem láttam volna tavaly az Oktogonnál a saját szememmel.

Mivel igazuk is van.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 13:59:29

@Aszteroida-bányász metal énekes: Tiltsunk be mindent, ahol lehetőség van verekedni vagy testiséget gyakorolni a szabad ég alatt! Előzzük meg! :O

Ricz · http://librarianwarrior.wordpress.com 2012.04.18. 00:49:18

Én hadd idézzem egy meleg barátomat erről az egész Gay Pride-dologról:
"Minek legyünk rá büszkék? Mi ebben a méltóság? Emberek vagyunk mi is, ahogy ti is, heterók. Az, hogy én meleg vagyok, az csak rám tartozik. Hogy ki mit csinál otthon, az csak rá és az otthonában lakókra tartozik. Gondolom te sem szeretnéd, hogy a szembe szomszéd kezében távcsővel és egy zászlóval üzengetne neked, hogy most éppen melyik pózban légy együtt a barátnőddel, mert ő éppen kukkolja, mit csináltok, te meg reménykedsz, hogy a függöny takar eléggé a harmadik emelet magasságában."

És szerintem igaza van. Ez az ő magánéletük, semmi dicsőség nincs abban, ha vállalja, hanem abban, hogy tud-e önkontrollt gyakorolni magán, hogy ne kapja el a hév. Ismerjük a "mások" két formáját: akiről nem hinnéd, hogy az, mert olyan jól asszimilálódott, illetve az, aki szívesebben viselkedik úgy, mint az ellenkező nemű. Ez esetben rólam is el lehetne mondani, hogy csőbu*i vagyok, mert kislányos fangirl-rohamom volt, mikor kijött az új Yamato anime első része streamelve a neten. So what?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.18. 07:55:52

@Ricz: De itt most nem a szexualitásról és szexuális életről van szó, amit a posztodban leírtál, hanem pl. arról, mi lesz azzal a munkahelyén vagy a szórakozóhelyén, akiről megtudják, hogy LMBT-s. A sok hülye kolléga eleve kemény lehet, és akkor erre még rárakódik, ha a főnök el is küldi. Szerencsére nekem ilyenek miatt nem kell bánkódnom (bár de, csak szerencsére a főnök is ellenzéki), de azért sejtem, milyen faja kis érzés lehet, mert ha rangsorolnom kell a bizonyos embercsoportok felé mutatott ellenérzést, akkor valami ilyesmi szintű elutasítást látok:
Zsidók (23%) - Cigányok (81-82%) - LMBT (90% körül), ami szerintem irreális, mert mondhatni még ők adják rá a legkevesebb okot.

Ricz · http://librarianwarrior.wordpress.com 2012.04.19. 02:31:30

Arra ott volt a másik fele, hogy asszimilálódik a környezethez, miközben megmarad önmaga. A Conon most kipróbáltam, goth loli ruhába bújtam direkt a második nap második felére (mindennel, smink is), s ha nem szólaltam meg, akkor a kutyának nem tűnt volna fel, hogy "farka van a lánynak". Jó, a Con, mint környezet az egy másik kategória, de ha az ember figyeli az arcokat, olvas a mimikában, akkor látja ki az, aki látja az, amit néz és ki az aki csak bambul.

De egy másik példa, mikor a barátnőmmel mentünk az Aréna Plázában. Viszonylag frissen volt vágva a haja, meg azért megvannak az adottságai, hogy ne nézzék fiúnak, mégis annak nézték... és szemből-oldalról egyaránt.

Vagyis a látszat néha csal, ahogy a küllemmel is lehet játszani, másént tűnjön valaki, de ehhez alaposan ismerni kell az adott lehetőségeket.

Bár mondjuk az LMBT-sek magas elutasítása szegről-végről nem véletlen szerintem. Sokan ezt az... nevezzük állapotnak a finomkodásért, mert nem akarok sértegetni, alapvetően szexuális beállítottságnak tartják. Lényegében az is. S ezzel azt gondolják, hogy a saját szexuális életüket viszik az utcára, azzal, hogy vállalják ezt, ami szokatlan egy olyan alapvetően erős keresztényi neveltetésben részesült társadalomban. Csak van aki megtanul túl látni az annyit emlegetett Biblia sorain (igen előszeretettel idézgetnek belőle az ilyesmi elítélésekor a tudtommal), van aki meg csak a sorokat látja.

Kicsit olyan ez, mikor barátnőmmel beszélgettünk arról, hogy lehet értelmezni a bibliai történéseket Isten jelenléte nélkül (az eleje ugyebár teremtésmítoszként értékelhető), mint Szodomát és Gomorrát, vagy a Sion-hegyi történéseket. Ez utóbbinál az volt az elméletem, hogy a fényességet egy becsapódó kőzetanyag adta, amit Mózes megfaragott, bele a törvényekkel, hogy már ne szájhagyomány útján íródjanak a főtörvények. Erre egy csaj mondta, hogy "Isten adta a kőtáblát Mózesnek.", s innentől imitálom a párbeszédet:
- De Mózes alapvetően illuzionista volt, gondolj csak a kígyóvá vált botra, vagy a vérfolyóra. Mint David Copperfield, aki úgy eltüntette az amerikai Szabadság-szobrot, hogy a radar se mutatta ki. Ami pedig nagy mutatvány volt azért.
- De Mózesnek ott volt Isten, s ez az egész hit kérdése.
- Akkor én abban hiszek, hogy D. Copperfield az újkor Mózese.
S ezzel az utolsó mondatommal kész, megszakadt az egész, egy szót nem szólt, csak morogva nézett. Közben barátnőm kuncogott ezen. Közben azt éreztem, hogy ha még dúlna a drága középkor, akkor legalább abban a pillanatban nem fáznék a máglya felett.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.19. 07:49:51

@Ricz: Dehát Copperfield atomnagy csaló, nekem mondhatja bárki, hogy illuzionalista, ez a természetfelettizés a legnagyobb átverés. A Bibliából én is szeretek idézni, mert a feltétlen szeretetre utaló sorokat a nagy keresztények rendszeresen elfelejtik.
De én nem is mondanám, hogy erősen keresztény neveltetésű az ország, eléggé vallásvesztett, mint úgy általában egész Európa a lengyeleket leszámítva. Hiába vallják magukat mondjuk katolikusnak, ha évente egyszer megy el misére. Itt inkább arról van szó, hogy az ember toleráns abban, ami rá is vonatkozik és ellenséges abban, ami nem. Amikor középiskolások attitűdjeit vizsgálták, a kábítószerfogyasztás és az abortusz terén megengedőek voltak, de a romákat és a homoszexuálisokat rémesen megvetették. A legtöbben ilyen attitűdökkel élnek ezt követően is.

Azért vannak bizonyos jegyek, amikből rájössz, hogy az illető férfi vagy nő (pl. a járás, illetve a csípő-medence közötti eltérés), de a Con tényleg nem a legjobb példa, az egy évközbeni farsang adott témára építve.
süti beállítások módosítása