Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Az AB beintett, jól is tette

2012.07.04. 08:45 Member

Bocsánat, ha pontatlanul idéztem, a magyar epizódot nem ismerem.

Néha azért megnyugtat, hogy a felhígított Alkotmánybíróság azért csak-csak megakadályozza az ámokfutást. Mert OK, teljesen érthető, hogy az állam nem invesztálna olyan hallgatókba, akik aztán elhúznak és kint keresik meg a kenyerüket. Mintha adnék neked egy traktort, amivel aztán felszántod a határt és jól megélsz, aztán sem a traktort, sem az árát nem kapnám meg. De most eléggé ambivalens nekem, hogy munkahely nincs vagy alig, de ne is menjek el, gondolom kevesek tervezik, hogy építészmérnökként a vízműnél gazalnák a gátoldalt. Persze Matolcsy, népünk büszke és haladó lángoszlopa tegnap olyan 300 milliárdos adócsökkentést jelentett be a munkaadói oldalon, hogy ezzel is ösztönözze őket a munkaerő felvételére. Egyrészt szerintem jobb volna, ha az adminisztrációs terheket csökkentenék, átlag 10%-a irodai munka annak, ami egy cégnél lemegy (szociális-egészségügyi területen simán 50%), jobb volna, ha ezek helyett termelhetnének, másrészt nem derült ki, hogy ezzel milyen jellegű munkahelyeket szándékoznak teremteni, illetve azokon a településeken, ahol eddig sem volt megfelelő közlekedés a munkavállalásra, ez eléggé keveset segít, az Encsi kistérségben ettől még nem fog megugrani a foglalkoztatottság.

4 komment

Címkék: egyemisták

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr434627197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.07.10. 17:06:13

Igazából én sem látok olyan sok lehetőséget diploma után (hacsak megint nem fogok csúszni a kormány nagyszerű döntése miatt megint 2! évet), de kimenni sem akarok, így nem oldódik meg az ország helyzete.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.10. 19:08:06

@:{) MIKI (}:: Direkt a művész szakosokat támogatják, mert arra tényleg semmi igény a munkaerőpiacon. :) Szerintem a mérnökképzést vegyék át a nagyobb cégek, ezt halálkomolyan mondom. Ők tudják, milyen munkaerő kell nekik.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.07.10. 20:23:13

@Member: Annak én is örülnék, mert amit egyetemen művelnek, no comment (gépészmérnök hallgató vagyok)....
Baromságokat tanítanak nekünk (úgy értem 80-as évek technológiáit), nincs megfelelő mennyiségű gyakorlati óra és rendes gyakorlati tapasztalatot sem tudunk szerezni (kíváncsiságból körbeérdeklődtem, alig találtam valami gyakorlatra lehetőséget, azt is az ország másik végében)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.10. 20:38:15

@:{) MIKI (}:: Van másik gépészmérnök ismerősöm, mesélte, hogy a BME-re mennek fel, ha normális eszközökkel akarnak dolgozni, mert náluk nincs. Meg kb. őrültekkel vannak körbevéve oktatók terén is. :D

Izgalmasak lehetnek ezek a 30 évvel lemaradt oktatók, de én is lestem, amikor pl. pártok választási eredményeit mondta oktatóm és a "legfrissebb" 12 éves volt. Azóta talán már nem is létezik, csak névlegesen. :)
süti beállítások módosítása