Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Én vagyok...

2011.12.28. 11:37 Member

Liberális voltam,
de Istenné váltam,
Mikor pár szövetségesemet
Jól bedaráltam.

Tudtam mikor kell
Balról jobbra átvágni,
Unortodox módszerekkel
Új utat vájni.

Megértettem, csak akkor
Lesz tiszta a kép,
Ha párton belül nem riogat
Ellenzék.

Én vagyok a vezér,
Én vagyok a nép,
Én vagyok a kezdet,
Én vagyok a vég.

Szociális demagógia, ez
kell a népnek,
Vajon a kádáros szocik
Erre mit lépnek.

Őket alkotmányba foglalom,
Valami nekik is jusson,
Ha az LMP tüntet,
A rendszer eltüntet.

Én vívom a harcom,
Erre nagy az arcom,
Kétharmaddal felruházva
Az ellenzék menjen a jó @$ß& anyjába.

Én vagyok a próféta,
Én vagyok a jó példa,
Én vagyok az önkény,
Én vagyok a törvény

Brüsszel nem Moszkva,
Hogy az észt nekünk ossza.
Az IMF egy saját bank,
Hogyha kérünk, hitelt ad. 

A média, ha kell, kisatírozza,
azt akinek ítéletét a bíróságom hozza.
És ha egyszer véletlen fordul a kocka,
Ott vannak a haverok bebetonozva.

Pörögjön, termeljen a törvénygyár,
A négyéves tervektől nem hátrál,
Épüljön fel egy olyan ország,
Amelyért Rákosi atyánk is büszke lenne rám.

Én vagyok a személy,
Én vagyok a remény,
Én vagyok az ELÉG,
Én vagyok a Szentkép.

Éljen a Fidesz! Éljen a Fidesz!
Téged is elnyel, hogyha nem figyelsz!
Éljen a Fidesz! Éljen a Fidesz!
Fordulj csak szembe, majd jól megfizetsz!

Lehet, hogy megzenésítem. :D

2 komment

Címkék: fidesz orbán viktor rap

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr603501541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

White SeeD 2011.12.30. 13:35:36

Ez olyan jó hogy nem találok rá szavakat.
Kis csiszolás itt ott, és bekerülhetne az irodalomkönyvbe. Na majd ha átvesszük a hatalmat teszünk róla hogy bekerüljön:D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.30. 15:33:00

@White SeeD: Éppen az ellen küzdünk, hogy ne átpolitizált legyen az irodalom, nem? :D Szégyen, hogy manapság vki azért fúj Radnótira és nem hajlandó a versét felmondani, mert zsidó volt.
süti beállítások módosítása