Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Na végre tanulmány is alátámasztja...

2012.07.24. 17:28 Member

Amiben eddig is hittem.

Világéletemben gyűlöltem a facebook-ot. Iwiw-en még fent voltam anno, de nem használtam másra, csak hölgyek párkapcsolati jellemzőinek leellenőrzésére, így nem fedtem fel, amit felesleges lett volna. Tudom, a facebook nélkül nem lett volna arab tavasz, tüntetések a magyar kormány ellen, de kb. azt vettem észre, más pozitív hozománya nemigen van az oldalnak. Nem is olyan régen tőzsdére is mentek, ahol jól elbukott az egész. Aki tudja a valódi nevemet, megtalál, mert a munkahelyem pályázat keretében foglalkoztat, ami előírja a gmail-es és facebook-os profil használatát, eddig utóbbira nemigen volt szükségem, de ez is jelzi, milyen agresszív e két cég üzletpolitikája, már csak az Apple ocsmányabb.

A honlap egyik fő káros hatásának tartom, hogy a fiatalok maradék önfoglalkoztatását is megölte, egy helyen van a chat, a flashjáték és igazából a társkeresés is, a szokásos bloggolás és képmegosztás mellett. Nap mint nap osztanak meg cicás fényképeket, nyafognak meg nem értettségükben és tesznek fel képeket a múlt hét szombati buliról. Azzal a csodás érzéssel jár a tagság, hogy mindenkit a mi életünk érdekel, pedig nem sok élete lehet annak, aki egész nap faszbúkol.

Eddig is tudtam, hogy az adóhivatal már rendszeresen ellenőrzi a feltöltött fotókat, kutatva az adóbevallás hitelessége után, illetve a munkaadó is ellenőrizhette, hogy milyen véleménnyel van róla az ott dolgozó (illetve lehetőség nyílt a céget nem jó színben feltüntetők elbocsátására, csak így szubjektíven), de ezek szerint állásinterjú előtt is megnézhetik, ki vagy te valójában. Úgy hiszem, az életben így is éppen elégszer dönt az a bizonyos első benyomás, ami alatt sokkal szigorúbban bírálnak el, mint egy már régóta ott dolgozót (ha egy régi kolléga mesél egy jó buliról, akkor azon nevetnek, de a friss hús ezzel könnyel elkaszálhatja magát), ezt egy mai tipikus facebook profil csak tovább rombolja.

Én nem mondom azt, hogy takarodjunk el a gép elől, nem fogok álszenten konzervatívkodni, kell az internet ahhoz, hogy tudjunk arról, mi történt és készül Hazánkban és a nagyvilágban, de a facebook szintű pótcselekvéstől és kapcsolataink kiürítésétől óva intem a magyar népet. A tévét, mint bűnös dobozt lassan elfelejtjük, de ne helyettesítsük másik droggal, csak hogy aznap se fogjunk semmi értelmeshez!

4 komment

Címkék: facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr714675503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.07.31. 20:25:58

" tesznek fel képeket a múlt hét szombati buliról. ...... pedig nem sok élete lehet annak, aki egész nap faszbúkol."

i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/592/my-brain-is-full-of-fuck.jpg

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.31. 20:31:50

@:{) MIKI (}:: Hát, ha az életnek számít. :D Csomó embert ismertem, aki napközben 11-ig aludt, délután ment a CS és az FB/MSN, aztán este buli. :)

White SeeD 2012.08.02. 17:39:44

Azért nem annyira rossz dolog. Bár én csak álnéven vagyok ott és nem ismerkedésre hanem főleg információszerzésre használom.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.08.02. 17:50:36

@White SeeD: Maga a cég és a közvetített érték valóban még taszítóbb, mint maga az oldal.
süti beállítások módosítása