Kész, alábbi felmérés alapján bebizonyosodott az, amit a nyereség által hajtott alkotókat és forgalmazókat leszámítva mindenki sejtett, különösen a Fuji-tól minél távolabb. Hiroe Rei, aki a keleti jómodort teljesen mellőzve hasnyálmirigyrákot kívánt az illegális olvasóinak, a fansubbereknek meg különösen, rövid távú és beszűkült gondolkodásával anno hivatalosan is nagyot tévedett (azóta bojkotálom minden alkotását, amúgy sem veszítek vele sokat). Az adott terméket meg kell ismerni ahhoz, hogy vásároljál belőle (melyik barom venné meg a ruhákat felpróbálás nélkül?), erre pedig nem csak külföldön, hanem gyakran Japánban is az az egyetlen lehetőség, hogy letöltöd a világhálóról (főleg az egyenesen a Sátán által lediktált BAN-törvény óta), hiszen ott sem megy másként, mint máshol, egyszer leadják a televízióban adott időben és nincs tovább (különösen, mivel náluk nem a televízió fizet a stúdiónak a műsorért, hanem fordítva, maga a műsor egy reklám!!).
Szóval nem értem ezt a beteges jogféltő felfogást. A Bandai és Funanimation tömegesen tiltatja le a profilokat Youtube-on, ha azok például egy zenés kliphez valamely animéből választanak képeket, sőt, a zenék kiadói pedig lenémíttatják a klippet. Mert miért is? Az AMV nem arra buzdít, hogy megnézd az adott animét, vagy megszerezd az adott zenét?! (elsőkörben letölteni, aztán ha valóban ügyes, meg is venni?) Ezek az ultrakonzervatív középosztálybéliek esetleg nem készítenének maguk egy felmérést, hogy mi a mai tendencia? Pl. ilyen kérdésekkel
X. Meg szoktad venni az animéket eredetiben?
[ ] Nem, csak megnézem őket a tévében
[ ] Nem, csak letöltöm őket
[ ] Letöltöm, és ha tetszik, megveszem.
[ ] Mindig megveszem
[ ] Nem nézek animéket
Ez most eléggé spontán volt, de szerintem reális kérdés. Illene megismerni a vásárlói szokásokat a szcientológusokra hajazó pereskedés helyett. Köszönöm. Végeztem.
Utolsó kommentek