Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Nem a pártok impotensek, hanem a társadalom

2012.02.27. 22:25 Member

Az Index újabb zseniális alkotása. Nem értem, a Fidesz frakció tagjai most félnek vagy tényleg nem tanultak meg értetően, tisztán beszélni?

2 komment

Címkék: fidesz kommunizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr184218539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csucskany 2012.02.28. 22:09:37

Szerintem azért szavazták le a javaslatot mert féltek attól hogyha nyilvánosságra kerülnének ezek az adatok akkor a szélsőjobboldal megerősödhetett volna.Engem személy szerint nemigazán érdekelnek pontosabb adatok arról hogy hányan és mikor haltak meg mert ez már nem változtat semmin.De gondolom azoknak akiknek a családjukból haltak meg fontos lenne hogy az adatok előkerüljenek.Én úgy gondolom ezeken nem érdemes vitázni.Inkább a gazdasággal kéne valamit kezdeni.Egyébként MEMBER arra az e-mail címre amit az animés oldaladra tettél ki küldhetek politikával kapcsolatos e-mail?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.02.29. 05:35:26

@Csucskany: Egy email-em van mindenre. :)
Engem és szerintem a többséget sem az érdekel, hogy kik haltak meg, hanem az élők. Tudod merőben gáz volna megtudni, hogy a rendszerváltás csak formális volt és tulajdonképpen átmentődött az előző garnitúra. Még ha a Fidesz az elején mentes is volt tőlük (az életkori korlát miatt), most jól tele lettek volt komcsikkal. Ők a módszertani tanácsadók. :P
süti beállítások módosítása