Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Páli fordulat??

2012.01.12. 22:40 Member

Ma a csapból is ez folyik, egy pálgiummal állunk szemben, azért én, mint fél év múlva szakdolgozatvédés előtt álló és későbbiekre terveket szövögető emberke most qrvára sértve érzem magam. Jó, sokszor mondottam, hogy ez is csak a párbajtőrhöz ért, húzzon vissza tesitanárnak, de azért erre nem számítottam. Hogyan mutasson példát valaki, aki 180 oldalt csak úgy lazán átemel? Már egy bekezdés copypastája is irdatlanul kínos, de hogy a dolgozat java csak úgy megegyezik a bolgár kollégáival, ez túlmutat minden határon. Persze ne feledjük, arról a kormányról van szó, amelyik a V. kerületi költségvetését kölcsönadja Pécsnek, mert biztosan kompatibilisek.

Egy szó mint száz, a hejesírni sem nagyon tudó "nemzetegysége" ezek szerint tipikus Fidesz taktikát követ, nem a tudás a fontos, hanem az általa birtokolt hatalom, vagyis a látszaton van a hangsúly. Ez pedig nem éppen erélyes és követendő példa. Én örömmel venném lemondását, akármelyik bábot is rakják a székbe. Mondjuk egy Orbán Viktor államfő és Lázár János miniszterelnök kombó sem lepne meg.

13 komment

Címkék: schmitt pál

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr663541358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2012.01.13. 13:43:34

Ezután le KELL mondania. És szívemből szóltál, engem sem érdekel, milyen narancsdroidot pakolnak a helyére, csak menne már.
Ilyenkor előtör belőlem a vallás: Köszönöm Istenem, hogy nem vagyok fideszes.

White SeeD 2012.01.13. 19:09:33

Ha nem is mondatják le minimum hogy visszavonják a doktoriját. Ha egy noname senki csinálta volna ugyanezt már rég intézkedett volna az egyetem, és saját maga kezdeményezte volna a vizsgálatot jóhírét mentve. Persze itt szokás szerint beüt a narancs, és nem fog semmi sem történni. Eltussolják az ügyet. Ha meg nagy a sajtó híresztelés véletlenül elveszik/megsemmisül a dolgozat. Vagy a titkosszolgálat emberei kivonulnak és begyűjtik mint a múltkor azt a mondatát 10 hibával. Pedig milyen jó kis elnök. A 300+ törvény mindegyikét aláírta szó nélkül. Nehéz lenne helyette ilyen tökéletes bábot találni így tuti a végsőkig fogják védeni, miközben a világ rajtunk röhög.

Acchan 2012.01.13. 21:38:33

Én már nem is erre a gerinctelen féregre vagyok mérges, mert tőle nem is lehetett mást várni ezek szerint a szoci érában sem, hanem az opponenseire. Ezzel leöntöttek egy vödör takonnyal mindent, amit a saját munkájuk, az egyetemük, a doktori disszertációjuk jelképez(ett).

Egy alapszakos tanárom képes volt minden egyes helyesírási, stilisztikai hibánkat az egész csoport előtt kigúnyolni - és mindezt csak egy sz@ros beadandó dolgozat okán tette. El sem tudtam volna képzelni, hogy egy igénytelen szedett-vedett irományt adjak be, mint szakdolgozatot...
A HVG cikk alapján Plagi bá (by Hírcsárdás kommentelő) dolgozatában nyüzsögtek az ilyen hibák, tehát legalább azt feltételezhetjük, hogy ő gépelte be a szöveget.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.01.14. 08:39:57

@Dr. Coyotina: Én is azon filóztam, hogy mennyire várható el egy nagy koponyától, hogy a saját szakterületeinek még ha a szakdolgozatait nem is, de a doktori disszertációit azért vágja. Mert gondolom olyan baromira sok nincs, hogy időszakosan egyet-egyet elolvasson. Mert jó, akkoriban még bizonyos, hogy nem volt erre szoftver.

@White SeeD: Hozzáteszem, hogy a plágium egy év börtön, ezt ők találták ki, meg is van az első delikvens. :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2012.01.14. 11:06:23

@Member: Kajak? Bár én inkább bányászni küldeném Belső-Mongóliába. Az államszolcializmusnak is ugyanígy lakájkodott, szóval a Mao fanklub szeretni fogja :D
Még valami. Nekem Schmittnél az rúgta el a pöttyöst, hogy a dezertáláshoz hasonlította a frissdiplomások külföldre menetelét, miközben mindhárom lánya Amerikában él az "átkos" vége óta.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.01.14. 15:49:02

@WanGood: Ez utóbbi infót nem tudtam, kösz. :)
Bazz, a mongol helyesírás még jobban kifogna rajta, bár nyelvérzéke állítólag van, meglátjuk, állja-e a sarat, hogy ott is benyalja magát. :)

Mangekyo22 2012.01.14. 20:05:12

Érdekes, hogy ezt mennyire felkapták annak ellenére, hogy az SZDSZ és MSZP tagjainak a fele megvásárolta az érettségijét.

Amúgy a NOB levélben közölte, hogy kacsa.

Ja, és Schmit Pál kilépett a pártból, de persze mandátumát megtartotta...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.01.14. 21:15:25

@Mangekyo22: Kétségtelen, hogy akik a ruszkikhoz jártak "egyetemre", nem kevesen érettségi nélkül kaptak "diplomát", de az szerintem látszik az ember teljesítményén, ha nincsen érettségije. Mondjuk az írásodból nem derült ki, hogy itt a tagságra, a parlamenti frakcióra vagy az elnökségre gondolsz.

NOB csak annyit közölt, hogy ők támogatóan állnak Schmitt mögé, de ez az ügy igazán könnyen kideríthető volna, ha tudna vki franciául.

Nincsen a Palinak mandátuma, éppen az a feltétel, hogy nem lehetsz országgyűlési képviselő. Ugyanez igaz a Médiahatóságra is.

Mangekyo22 2012.01.14. 21:21:41

@Member: Bocs, írok hülyéket már 2 vizsga után, nem Schmit Pál-t akartam írni, hanem Schiffer András-t akartam írni, csak már hullafáradt vagyok! Mindegyik híradóban bemondták, hogy kilépet az LMP-ből, de mandátumát nem adja vissza...

Mangekyo22 2012.01.14. 21:23:52

Ja, még valami, mi a véleményed a Jobbik EU ellenes tüntetéséről ami ma volt a fővárosban és a szegedi Szolidaritás tüntetésről ami szintén ma volt? Remélem fogsz mindkettőről írni részletes elemzést...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.01.14. 21:41:04

@Mangekyo22: Akkor nem csak anyám kajálta be. Lehozok egy írás erről, pedig ez most tesóm gépe, az enyém betegeskedik. :(

A Jobbik nevetséges, éppen filóztam, hogy magam jelentsem-e fel őket zászlóégetésért, a Szolidaritásról viszont nem hallottam semmit.

Mangekyo22 2012.01.14. 21:54:26

@Member: Mit kajált be? Hogy Schiffer András lemondott? 3 híradót is megnéztem (egyiket ebből csak gyors látásból láttam), de ha már 1-nél több híradó mondta be, akkor...

www.hirado.hu/Hirek/2012/01/14/19/A_kormany_mellett_tuntettek_Szegeden__fotokkal.aspx

Ez is ma történt a Jobbik EU ellenes rendezvényével egy időben. Köztudott, hogy én egyik pártnak sem szoktam igazat adni, főleg nem az MSZP-Jobbik-Fidesz triumvirátusnak, de azért egy kicsike igazság van abban, amit mondanak (mindkét tüntetésen)...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.01.15. 09:34:44

@Mangekyo22: Ja értem, a Csurka-féle tüntetésre gondolsz. Őket léci ne keverd a Kónya-féle Szolidaritással, mert összezavarsz. :)
süti beállítások módosítása