Ökoradikális szemlélettel

889.png

Szociális területen dolgozó, de nemzeti sorskérdésekben és ökopolitikai dilemmákban (is) véleményt formáló örök lázadó.

Lájkolj!

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Utolsó kommentek

Qrva nagy gáz van szimbolikus ügyek terén

2012.05.16. 14:31 Member

Lassan már tényleg elhiszem, hogy teljesen meghülyültünk. Mint írtam korábban, nem éltem meg diadalmámort, amikor megtudtam, teret és szobrot is kap a Kormányzó Úr, a Nemzet Apja, mivel nem értek egyet hatalomgyakorlási módszereivel és úgy általában a múltba révedő, erősen hierarchizált eszmerendszerével, de még kevésbé tudom hová tenni ezt az idiotizmust, amit művelünk.

Mi magyarok sportot űzünk abból, miként alázzuk meg a másik kedvelt személyeit és szimbólumait, gondoljunk csak Károlyi szobrának többszörös jobbikos lealázására (kötéllel a nyakában), a turulcsomagolásra és most itt van ez a szellemileg alultáplált gyurcsányista Dániel Péter, akit én még nem is értem, hogyan nem mentett fel az ügyvédi kamara, és egy frissen avatott faszobrot teljesen tönkrevág, amit biztos vagyok benne, hogy állati komoly indulatok követnek majd. Mert ha nem tetszik nekem a szobor, nem megyek el az avatására és nem koszorúzom meg nagyobb évfordulókon, de amíg nem Szálasi vagy Rákosi kap szobrot közterületen (előbbi már egy borsodi magánbirtokon megtörtént), addig nem verem ki a balhét.

Hülyék vagyunk, mert hülyének nézzük a másikat és hülyén viselkedünk. Ez óvodás viselkedés, nem felnőtt emberekhez méltó. És amíg ezt csináljuk, a Nemzetnek nincsen jövője.

FrissítésA nagy szégyenlista. Kb. a feléről tudtam. Őszintén, az apolitikus Weöres Sándor vagy a baloldal által is elismert Klebensberg Kunó kinek ártott??

12 komment · 1 trackback

Címkék: horthy miklós

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr114517344

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Közmunkások gyalázták meg Orbán Viktor szobrát 2012.05.17. 10:18:02

Közmunkások maroknyi csoportja vérrel és verejtékkel mocskolta be Orbán Viktor szobrát. Civil szervezetek, az LMP és Mesterházy Attila egyhangúan elhatárolódtak az akciótól, mondván, még az Orbán Viktor elleni fellépéseket is csak a demokratikus kerete...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.16. 20:38:55

Na és Wass Albert? Politikust még csak-csak megértem (olyan esetekben, ha Hitler, Szovjet-emlékmű vagy Szálasi szobrokkal történnének), de egy író, költő...? Nem is értem. Egyik oldalról sem.
"amit biztos vagyok benne, hogy állati komoly indulatok követnek majd"
Nem fogsz velem egyetérteni, de kövessenek is. :) És ne a zsidósággal kapcsolatban (amit pont az ilyen dánielpéterkék ásnak alá még jobban), hanem ez ellen az egy ember ellen.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.05.16. 21:03:46

@Aszteroida-bányász metal énekes: Verjék meg, én egyetértek most, meggyalázta a faragó munkáját és az ünneplők érzelmeit.

Következetes vagyok, Weöres Sándort sem értem, így Wass Albertet sem, hogy mivel érdemelték ki. Az mondjuk érdekelne, hogy miért mindig a vörös szín? A komcsiknál még értem.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.16. 21:20:32

@Member: Ezen én is gondolkoztam. Arra jutottam, hogy a piros festék a vért szimbolizálja, és olyan esetekkor használják ezt, amikor jelképek alatt, emberek kezéhez vér tapadt/tapadhatott.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.05.16. 21:29:56

@Aszteroida-bányász metal énekes: Az lehet, de baromira nem kreatív ennyi eset után. :) Akkor már inkább nevetségessé tenné, nem?

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.16. 21:36:41

@Member: Meglehet. Ez mindkét oldalt minősíti amúgy, meg egy-kettőt nem is értek. Petfőfi szobrára horogkeresztet... nyakamat rá, hogy be volt baszva, amikor azt valaki elkövette, mert annyira nem jön össze ez a kettő... Műemlékrongálás, 2012-ben... tényleg Balkán vagyunk basszameg! :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.05.16. 21:53:18

@Aszteroida-bányász metal énekes: Hát jah, ő hova is sorolható politikailag? Nemzeti liberalizmus még nem is volt talán, talán függetlenségi népi romantika?

Nálunk a vasútállomás van összehorogkeresztezve, sötét majmok talán azt sem tudják, mi az, mondjuk nem is a 45°-ban döntött nemzetszoci verziót fújták fel.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.16. 22:11:55

@Member: Az én kedvenc falfirkám a Tankcsapda, amit úgy írtak fel, hogy Tankcsabda. :D De jah, ez a legegyszerűbb és legprimitívebb módja a vélemény nyilvánításnak. Tényleg olyanok, mint az ősemberek.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.06.06. 11:06:52

Édes Istenem, körülbelül hangyafasznyira vagyok attól, hogy ki ne menjek a Dohány utcába zsidót verni, de komolyan. Soha nem ártottam egész életemben senkinek sem, de most nagyon szét basznék párat, válogatás nélkül, nőt, férfit, időset, gyereket:
kuruc.info/r/26/97065/

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.06. 15:15:09

@Aszteroida-bányász metal énekes: Most komolyan Dániel Péter és cinkosai miatt ártatlanokat vernél agyon? Bocs, de éppen ebben rejlett az antiszemiták titka, a kollektivizálásban.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.06.06. 15:25:53

@Member: Mert a nácik bűnei miatt aztán baszott jogos magyar emberek lelkébe, magyar szakrális emlékművek és jelképek meggyalázása és magyar személyek lejáratása, hogy aztán a kettős mércét alkalmazva a (valamilyen rejtélyes oknál fogva zsidó származású) elkövető megússza, a másik (valamilyen rejtélyes oknál fogva magyar származású) pedig szó nélkül sittre kerüljön. Bár a Jobbik nem ezt mondta, Tiszaeszlár óta tényleg nem kerülhet zsidó börtönbe. Egyszerűen azt csinálnak, amit akarnak.
Igazad van, ez még nem is annyira nagy elégtétel ezekért! :D

Mangekyo22 2012.06.28. 13:15:26

Őszintén, az apolitikus Weöres Sándor vagy a baloldal által is elismert Klebensberg Kunó kinek ártott?

Óóóó, az semmi! De mégis, ki a francnak okozott kárt és ki érezhet ekkora gyűlöletet Petőfi írónk (aki egyben a Nemzeti Dal szerzője volt) + Kölcsey ellen (aki meg már a Himnusz írója volt)?!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.28. 15:17:29

@Mangekyo22: Kölcsey biszexuális volt, ez biztosan sokak szemében degradálja, Petőfi meg egy nagyivó csavargó volt, a teremburáját neki, csak a nők és a pia, mint ma!
süti beállítások módosítása